Addig vagy fiatal, amíg nem veszed túl komolyan magad.
Vavyan Fable

2010. január 4., hétfő

Magamról

Abba a számomra szerencsés helyzetbe kerültem, hogy gyerekkoromat(6-14 évesig)vidéken, Nagykanizsán tölthettem. Az itt eltöltött idő határozta meg a természettel, vidéki élettel való szoros kapcsolatomat. Mivel alaptermészetem (főleg gyerekkoromban) mai kifejezéssel szólva "hiperaktiv"(fiú unokám örökölte) ellensúlyozására mindig próbáltam (nem tudatosan) valamivel kiegyeliteni a bennem lévő túlzott érdeklődési vágyat és energiatúltengési hajlamot .Ez magyarázza meg hogy már 11 éves kortól 14 évesig ökölvivást, majd pesten 3 évig labdarúgást választottam, ifjúkorom levezetéseként 2 évig zenészként müködtem közre. Ezek után vetettem bele magam a sűrűjébe,megnősültem.
Házasságunk 44 éve tart,aminek következményeképpen egy fiam(43 éves) és lányom(38 éves)született .Fiamnak két gyermeke van,egy lány(10 éves) és egy fiú(7 éves). Végzettségem üzemmérnök, gépipari területen. Alapvető szemléletem sport centrikus (gyermekeim, unokáim sportban nevelkedtek, illetve nevelkednek), de ez mellett érdeklödésembe nagy teret kap a művészet, természetimádat, ezenbelül az állatszeretet. 66.évemben vagyok (el sem hiszem) "nyugdijas",e gy komolyabb szívinfarktus(60 éves koromban) már visszafog az eddigi tempóból. Kikapcsolódásként kora tavasztól késő őszig a természetben tartózkodom, van egy kis nyárilakom Ráckevénél az Angyali-szigeten, a kis-Duna mellett. Itt kertészkedünk "anyjukommal" és időnként megpróbálok a horgászbotommal riadalmat kelteni a halak között. Utóbbi időben rászoktam a sütésre, főzésre (nejem örömére). Nyáron az unokáim itt kötnek örök barátságot a természettel. (Ja,hogy ne unatkozzak ,van két cicám)

2 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy bokszoltál!!!

    VálaszTörlés
  2. Szép, sikeres élet :)) Kívánom még nagyon sokáig tartson és ennyi örömöt okozzon :)

    VálaszTörlés