Addig vagy fiatal, amíg nem veszed túl komolyan magad.
Vavyan Fable

2010. április 8., csütörtök

Született tehetség

Be kell vallanom, hogy sok mindenhez hozzászoktam az életben,(általában negatív értelemben) de amikor özönvízszerűen kapom a díjakat, (Valitól, Vikitől) akkor ember legyen a talpán aki ezt kibírja "csak úgy"egyszerűen, mivel ebben benne van az egymás tevékenységének elismerése.Mivel az Élet nem díjakat osztogat, hanem feladatokat, ezért a díjak többszörösre értékelődnek, főleg ebben a formában, ahol nem választott zsűrik ítélkeznek.



Nagyon szépen köszönöm a díjazást, remélem a továbbiakban sem hagyom a mosolyt az "arcra fagyni."



Szabályok ismertetése:


1. Ha valaki adja és elfogadom ellenvetés nélkül


2. A logot kirakom az oldalamra


3. A szabályzatot kirakom az oldalamra
4. Megnevezek 6 blogolót akinek átadom a díjakat





Akiknek én átadom a díjat:





Debi Gabi-Vegyes saláta


Maimoni-Praktikák sok gyerekhez


Rain and Snow


Zsuka


Csibe kattingat


lilahangya





Teszt:


Név: egész egyszerűen Iván (anyukámnak Ivánka.)


Becenév: feleségemnek "aptyuk," lányoknak "Szent Iván éji álom."


Lakhely: (füstös) Budapest.


Születési hely:(akkor nem volt füstös csak romos ) Budapest.


Magasság: attól függ hol? Otthon kicsi, horgásztanyán nagy, az átlag 172 cm.


Névnap: június 24


Testvérek: egy öcsém és egy húgom van.


Anyanyelv: magyar ( szakzsargon,trágár, mindig a helyzethez igazodik.)


Gyűjtemény: élmények.


Iskola: felsőfokú (gépészmérnök)


Zsebpénz: ezt a kérdést nem értem.


Álom: szeretteimmel egészségesen minél tovább élni.


Házi állatok: 2 cica (nem macska!)





6. Megnevezem kitől kaptam és nagy színes betűkkel kirakom az oldalamra.





Kaptam: Vali konyhája és Viki egyszerű konyhája és még egyszer nagyon köszönöm.









5 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm!!!!
    Holnap megírom, ma már nem igazán fog az agyam, picikét elfáradtam.

    VálaszTörlés
  2. Iván, nagyon kedves Tőled, köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  3. Nem is tudtam, hogy van blogod! :)
    Örülök neki!
    Nagyon szépen köszönöm, hogy gondoltál rám Iván! :)

    VálaszTörlés
  4. Huh, megleptél :) nagyon szépen köszönöm!...és igyekszem.

    VálaszTörlés