Addig vagy fiatal, amíg nem veszed túl komolyan magad.
Vavyan Fable

2013. december 19., csütörtök

NA MOST MI VAAAAN?












Pindur(cica):Cirmi!..Cirmi!..Hallasz?..Merre vagy?
Cirmi(cica)(ágy alól):Mit dübörögsz?Mi van már megint?
P:Nagy nap a mai.
C:Miért,már karácsony van?Akkor kérem az ajándékom!
P:Neeeem!...Az még pár nap múlva lesz.
C:Jaaaa?...Akkor mi francnak keltettél fel?
P:Év értékelőt tartok.
C:Miiit!..Most?..Nekem?Hiszen még nem múlt el az év.
P:Előre hozott év értékelő lesz.
C:És ha engem nem érdekel?
P:Nem muszáj meghallgatni,de akkor az összes legfinomabb
  falatokat én fogom megenni,tudod,hogy én vagyok a FŐNÖK.
C:Ez zsarolás!!!Panaszt teszek a gazdinál,meg feljebb,a
  whiskas egyesületnél.
P:Nyugodtan,de akkor is én fogom kizabálni a nasidat és
  még el is foglalom a kedvenc helyedet.Különben is
  meghallgatni nem kötelező,írásban is megkaphatod,csak
  küld vissza aláírva..ja,és sokszorosítsd és add át 5
  cicának.
C:A kurva életbe..ez a macska egyenlőség?
P:Ne károgj nyávogva.Miért?Hiszen magad úra vagy.Vagy nem?
  Na,akkor figyelsz?
C:Nem látod,csupa fül vagyok(hogy ne legyen zabálni valód).
P:Oké.Nem akarom szaporítani a szót,ebben az évben minden
  nagyon jó volt...
C:Várj..várj.Hát a szegény Cili tesonk elment örökre.
P:Sajnálom..de felnőttként kell a dolgokat kezelni.Az élet
  megy tovább.Különben is az már a múlté..a jövő..a jövőt
  kell nézni.
C:De azt mondtad az évet értékeled,nem a jővőt.
P:Ne keverd össze a fogalmakat.A múltból építkezik a jövő.
C:???? Most akkor mi vaaaan????
P:Előre kell nézni..
C:Miért,mi van ott?Itt a szőnyegen nem látok semmit.
P:Ez a baj,hogy rövidlátók vagytok..nem látjátok a perspektívát.
C:Jaa..az hogy néz ki.Kell félni tőle?Tudod én humán lélek
  vagyok.
P:Semmitől sem kell félni,amíg vagyok..m e g v é d e l e k!
C:De tegnap is megetted a kajámat,alig hagytál.
P:Túl érzékeny vagy.Ami maradt abból is meglehet élni.
C:De a gazdi azt nekem adagolta ki.
P:A gazdi?A cica világban én döntöm el,hogy mi a szabály.
C:Akkor azt vegyen úgy,hogy nekem semmi?
P:Látom,nem akarod megérteni a lényeget.Egyforma jogunk van
  mindkettőnknek,de a szabályt be..kell..tartani.
C:De milyen szabályt?Hát nekünk cicáknak megvan a megszokott
  életvitelünk.
P:Nem is szólók bele,de azért gondolj a kajádra.
C:Oké...megyek vissza az ágy alá a kajára gondolni.


1 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves és humoros, mint minden írásod. Ez a kép róluk megérdemelne egy megosztást, hogy szeretik egymást :D

    VálaszTörlés